Toyota και Lexus με τεχνολογία steer-by-wire

Με κάθε επισημότητα, η Toyota έρχεται να εγκαινιάσει το εν λόγω σύστημα μέσω του Lexus RZ

Toyota και Lexus με τεχνολογία steer-by-wire

Στα τέλη του 2024, η Lexus θα εξοπλίσει το RZ με το σύγχρονο αυτό σύστημα το οποίο θα κάνει ακόμα πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού. Ο λόγος για το steer-by-wire.

Ένα χρόνο αργότερα (το 2025), αναμένεται να ακολουθήσει και η Toyota η οποία σκοπεύει να υιοθετήσει το σύστημα steer-by-wire, στο bZ4X.

Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειωθεί πως προκειμένου να γίνει αυτό θα χρειαστούν ορισμένες τροποποιήσεις, δεδομένου πως η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δώσει οδηγία κάθε αυτοκίνητο που είναι εξοπλισμένο με το εν λόγω σύστημα, να διαθέτει επίσης και δύο ηλεκτροκινητήρες καθώς και δύο μονάδες ελέγχου.

Ο λόγος που γίνεται αυτό, είναι προκειμένου να υπάρξει μία δικλίδα ασφαλείας σε περίπτωση που κάποιο από τα επικείμενα συστήματα, αποτύχει.

Τα οφέλη του συστήματος steer-by-wire, είναι το γεγονός πως έχει χαμηλό κόστος για τις εταιρίες καθώς και το ότι δεν συνδέεται μηχανικά με τους εμπρός τροχούς, διότι η κολόνα του τιμονιού είναι πια περιττή.

Χάρη στο steer-by-wire, οι αισθητήρες θα στέλνουν σήματα προς τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα στρίβει τους τροχούς. Αυτό σημαίνει πως αυτόματα, πρόκειται να σταματήσουν οι περισσότεροι κραδασμοί που προκαλούνται από το ανώμαλο οδόστρωμα.

Τα παραπάνω, μεταφράζονται στο γεγονός πως ο οδηγός θα έχει μεγαλύτερη ακρίβεια στην πληροφόρηση και τις κινήσεις του στην άσφαλτο, δεδομένο πως το στρίψιμο θα προσαρμόζεται στην ταχύτητα με την οποία το αυτοκίνητο θα κινείται, στο εκάστοτε οδόστρωμα.

Το σύστημα θα είναι δεύτερης γενιάς και θα επιτρέπει στρίψιμο του τιμονιού έως 200 μοίρες, γεγονός που μεταφράζεται σε 20 μοίρες περισσότερο, από την πρώτη γενιά.
Η Lexus πραγματοποίησε δοκιμές τον περασμένο μήνα, στις εγκαταστάσεις της Toyota και πλέον δηλώνει έτοιμη να παρουσιάσει το σύστημα, σε περίπου έναν χρόνο.