Το νέο «διαμάντι» της Pagani Automobili

Μόλις 8 θα είναι οι τυχεροί ιδιοκτήτες του μοντέλου

Το νέο «διαμάντι» της Pagani Automobili

Η Pagani Automobili παρουσίασε την Imola Roadster, μια νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής που ετοίμασε το τμήμα Grandi Complicazioni, της ιταλικής εταιρείας.

«Με μοναδική σχεδίαση και τεχνικές προδιαγραφές, αυτό το όχημα δεν φοβάται την πίστα, ακόμη και αν τα 8 μόλις αντίτυπα στα οποία θα κατασκευαστεί είναι πλήρως πιστοποιημένα για χρήση σε δημόσιο δρόμο σε όλο τον κόσμο» ανέφερε η Pagani, στην επίσημη ανακοίνωση της.

Ο Lorenzo Kerkoc, επικεφαλής της Pagani Grandi Complicazioni, δήλωσε με την σειρά του:

«Αρχικά, θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα ανοιχτό δίδυμο μοντέλο της Imola Coupé, του οχήματος που παρουσιάστηκε το 2020 και απέτισε φόρο τιμής στη θρυλική πίστα. Στη συνέχεια ακολουθήσαμε μια άλλη προσέγγιση: συνδυάσαμε την προηγμένη τεχνολογία του Huayra Roadster BC με τις αρχές σχεδιασμού και αεροδυναμικής της Huayra R».

Η Imola Roadster, διαθέτει εισαγωγή αέρα στο πάνω μέρος του αμαξώματος που ψύχει τον V12, με  τα στηρίγματα της πίσω πτέρυγας τύπου shark-fin, να έχουν ενσωματωθεί στο πίσω κάλυμμα της κατασκευής. Ταυτόχρονα, το σώμα των πίσω φώτων έχει ανανεωθεί και οι νέοι αεραγωγοί εξάγουν ζεστό αέρα από την καμάρα του τροχού. Αυτό βελτιώνει ταυτόχρονα την ψύξη των πίσω φρένων και την κάθετη δύναμη, δηλαδή την αεροδυναμική δύναμη που ωθεί το όχημα προς το έδαφος– η οποία φτάνει για την περίσταση στην τιμή των 600 κιλών στα 280 χιλιόμετρα/ώρα.

Σύμφωνα με την Pagani, η Imola Roadster είναι σε θέση να αναπτύξει πλευρική επιτάχυνση 2,0 g και διαμήκη επιβράδυνση έως και 2,2 g.

Το πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από Carbo-Titanium HP62-G2 και Carbo-Triax HP62 ενώ ζυγίζει μόλις 1.260 κιλά. Ακόμη και η πρωτοποριακή βαφή του αυτοκινήτου, συμβάλλει στο να γίνει το όχημα ελαφρύτερο: το σύστημα Acquarello Light επιτρέπει στην Imola Roadster να αφαιρέσει 5 κιλά από το αμάξωμα, διατηρώντας παράλληλα την ένταση, το βάθος και τη γυαλάδα του χρώματος.

Η Imola Roadster διαθέτει επίσης μία εκδοχή του V12 κινητήρα των 5.980 κ.εκ., τον οποίο σχεδίασε η Mercedes-AMG για την Pagani. Η εν λόγω μονάδα αποδίδει 850 ίππους και 1.100 Νm ροπής, τα οποία μεταφέρεται στο δρόμο μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων 7 σχέσεων Xtrac της εταιρείας.

Το αυτοκίνητο διαθέτει ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R σε διαστάσεις 265/30 R20 μπροστά και 355/25 R21 πίσω.