Πως θα γίνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πολύ πιο φθηνά;

Πως θα γίνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πολύ πιο φθηνά;
Εικόνα: Unsplash

Οι εταιρίες ξεκίνησαν να παράγουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχοντας ως προτεραιότητα τις premium κατηγορίες όπου υπήρχαν και τα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, όμως με αυτόν τον τρόπο έμεινε εκτός του παιχνιδιού η μεγάλη μάζα των καταναλωτών.

Όπως αναφέρεται στο Newsauto.gr, σιγά-σιγά όμως αυτό φαίνεται να αλλάζει. Και εταιρίες όπως η Citroen βλέπουν ότι θα πρέπει να ενισχύσουν το κάτω κομμάτι της αγοράς αν θέλουν τα ηλεκτρικά τους μοντέλα να έχουν κάποια ευρύτερη αποδοχή.

Όπως δήλωσε στο βρετανικό Autocar ο αρχισχεδιαστής της εταιρίας PIerre Leclercq, η γαλλική εταιρία ετοιμάζει για τα επόμενα χρόνια αρκετά φθηνά ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία θα είναι και πολύ ενδιαφέροντα σχεδιαστικά.

Σύμφωνα με τον Leclercq θα έχουν στοιχεία από το πρωτότυπο Oli αλλά και το Ami, και ως ένα πρώτο δείγμα αυτής της νέας πορείας θα είναι το νέο Citroen C3 Aircross.

Όπως λέει ο ίδιος θα είναι σχεδιασμένα εξ αρχής ως μικρά ηλεκτρικά μοντέλα και όχι ως εκδοχές των μεγαλύτερων αυτοκινήτων της εταιρίας σε μικρότερο μέγεθος.

Το άνω όριο που βάζουν στην Citroen είναι τα 25.000 ευρώ, με μοντέλα που θα σπάνε και το φράγμα των 20.000 ευρώ. Και αυτό που θα τα ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό θα είναι το πολύ προχωρημένο σχέδιό τους.

Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη είναι πολύ πιθανό να διατηρήσουν την ηλεκτρική συνταγή του γκρουπ Stellantis, με το πλαίσιο CMP που υπάρχει στα ηλεκτρικά Corsa και e-208, με την μπαταρία των 51 kWh, τον ηλεκτροκινητήρα των 130 ίππων και την αυτονομία των 400+ χιλιομέτρων.

Για να μείνει η τιμή χαμηλή είναι πολύ πιθανόν αυτή η νέα γενιά μοντέλων της Citroen να μην διαθέτει αυτόνομο σύστημα Infotainment αλλά να χρησιμοποιεί για αυτό τον σκοπό το τηλέφωνο του οδηγού.

Όπως λέει και ο αρχισχεδιαστής της εταιρίας, “ζούμε όλη την ημέρα με τα κινητά μας, έτσι όσο πιο κοντά είναι η εμπειρία του οδηγού στο κινητό του, τόσο το καλύτερο”. Aν αυτό σημαίνει και φθηνότερο αυτοκίνητο, τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην γίνει έτσι.