Νέο teaser από την VW και το ηλεκτρικό SUV της

Η εικόνα teaser που κυκλοφόρησε παραπέμπει σε ένα compact SUV

Νέο teaser από την VW και το ηλεκτρικό SUV της

Η Volkswagen κατευθύνεται προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον στην Ευρώπη, μέχρι το 2033 και πρόσφατα αποκάλυψε μια πρώτη γεύση από το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV της, το αναμενόμενο ID.2 των 25.000 ευρώ. 

Η εικόνα teaser που κυκλοφόρησε παραπέμπει σε ένα compact SUV, το οποίο ενδεχομένως να ονομάζεται ID.2x ή ID.2 Cross, θα αντλεί από τη γενιά του supermini ID.2 και θα είναι έτοιμο να διαδεχθεί το T-Cross, με παράθυρο κυκλοφορίας το 2026.

Ταυτόχρονα, αναμένεται να είναι ηλεκτρικός αντικαταστάτης του Volkswagen T-Cross – όπως το μικρότερο αδελφάκι του που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος, με το ID 2All concept – αντικαθιστώντας το Polo.

Το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV δείχνει μερικά από τα στοιχεία σχεδίασης του, όπως οι έντονοι θόλοι τροχοί που συνδυάζουν τη στιβαρότητα του SUV, με την κλίση της οροφής να δίνει την αίσθηση κουπέ.

Ενώ η εικόνα teaser επικεντρώνεται αποκλειστικά στο προφίλ, οι προσδοκίες είναι ότι το εμπρός και το πίσω μέρος θα θυμίζουν το concept ID.2all, παρουσιάζοντας μια σύγχρονη διάταξη προβολέων ενώ ενδεχομένως να διαθέτει μάσκα, παρόμοια με την επερχόμενη ID.2. Επίσης, αναμένεται να έχει μήκος περίπου 4,1 μέτρα, μεταξόνιο 2.600 χιλιοστά και θα προσφέρει περισσότερο χώρο αποσκευών, από τα 490 λίτρα του ID 2.
Στο εσωτερικό, αναμένεται να υιοθετήσει την σχεδίαση του ID.2 hatch – με ελάχιστες αλλαγές – διαθέτοντας ένα σύστημα infotainment 12,9 ιντσών καθώς και ένα πακέτο ψηφιακών οργάνων, 10,9 ιντσών.

Χτισμένο πάνω στην ηλεκτρική πλατφόρμα MEB – που μοιράζεται με το ID.2 – το επερχόμενο SUV ενδέχεται να προσφέρει επιλογές μπαταριών 38 kWh και 58 kWh, αν και με μειωμένη αυτονομία, συγκριτικά με το αντίστοιχο supermini.

Η Volkswagen έχει δηλώσει νωρίτερα, πως η μεγαλύτερη μπαταρία θα είναι ικανή να γεμίζει στα 125kW για να φορτίζει την μπαταρία από 10-80%, σε μόλις 20 λεπτά.

Το ID.2 SUV αναμένεται να έχει αρχική τιμή τα 25.000 ευρώ, αποτελώντας μία από τις πιο προσιτές επιλογές ηλεκτρικών SUV στην Ευρώπη.

Παρόλα αυτά, το μεγαλύτερο βάρος και το λιγότερο αεροδυναμικό προφίλ του μπορεί να επηρεάσει την αυτονομία αλλά και την τιμή του, σε σύγκριση με το ID.2 hatch.