Η Xiaomi πλέον βγάζει και… αυτοκίνητα!

Η Xiaomi τράβηξε επίσημα το κάλυμμα από το SU7, το πρώτο της μοντέλο παραγωγής

Η Xiaomi πλέον βγάζει και… αυτοκίνητα!

Η Xiaomi είναι γνωστή για διάφορα επιτεύγματα της στον χώρο της τεχνολογίας, όπως είναι τα κινητά και οι συσκευές της που συνδέονται με το λεγόμενο «έξυπνο σπίτι». Αυτή την φορά όμως, ήρθε να φέρει τα πάνω – κάτω με ένα… αμάξι!

Συγκεκριμένα, η εταιρία παρουσίασε το νέο SU7, το πρώτο της μοντέλο παραγωγής που είναι – όπως ήταν αναμενόμενο – ηλεκτρικό.

Το όχημα έχει μήκος 4.997 mm, πλάτος 1.963 mm κι ύψος 1.440 mm, ενώ το μεταξόνιο έχει μήκος 3.000 mm. Είναι δηλαδή, 34 mm μακρύτερο, 3 mm στενότερο και 44 mm ψηλότερο από τον αντίπαλο που έχει θέσει η εταιρεία γι’ αυτό, την Porsche Taycan. Σύμφωνα με την Xiaomi, ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,195, κάνοντας το SU7 ένα από τα πιο αεροδυναμικά μοντέλα παραγωγής στον κόσμο.

Η πλατφόρμα πάνω στην οποία είναι βασισμένο έχει εξελιχθεί από τη Xiaomi κι ονομάζεται Modena, προσφέροντας τεχνολογία 400V και 800V. Αναφορικά με την ισχύ,  στη βασική, πισωκίνητη έκδοση ο ηλεκτροκινητήρας V6 αποδίδει 299 PS και 400 Nm ροπής, επιτρέποντας στο σπορ sedan να πραγματοποιεί το 0-100 χιλιόμετρα/ώρα σε 5,28 sec. Η αυτονομία ανέρχεται στα 668 km και προέρχεται από μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 73,6 kWh.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η τετρακίνητη έκδοση SU7 Max, με δύο ηλεκτροκινητήρες V8s που παράγουν 673 PS, με το μοντέλο αυτή τη φορά να πραγματοποιεί το 0-100 χιλιόμετρα/ώρα σε μόλις 2,78 sec και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 265 χιλιόμετρα/ώρα. Εκτός αυτού, η μπαταρία 101 kWh προσφέρει 800 km αυτονομίας με μία πλήρη φόρτιση ενώ η τεχνολογία 800V επιτρέπει στο SU7 να δέχεται 220 km αυτονομίας σε μόλις 5 λεπτά και 390 km σε 10 λεπτά, αντίστοιχα.

Αναφορικά με το εσωτερικό, συναντάμε μία οθόνη αφής 16,1 ιντσών η οποία έχει τοποθετηθεί στην κεντρική κονσόλα, για τον χειρισμό του συστήματος infotainment, ενώ το SU7 έχει εξοπλιστεί με σύστημα αυτόνομης οδήγησης με lidar, κάμερες και ραντάρ, τα οποία προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα να παίρνει τα χέρια από το τιμόνι. Εκτός αυτού, διαθέσιμη είναι κι η λειτουργία αυτόματου παρκαρίσματος.

Η Xiaomi δεν έχει αποκαλύψει ακόμη την τιμή του πρώτου της εγχειρήματος στον κόσμο της αυτοκίνησης, όμως ο CEO της, Lei Jun, επιβεβαίωσε πως δεν πρόκειται να είναι χαμηλή.

Ο αναλυτικός τιμοκατάλογος – τόσο για την Κίνα, όσο και για τις υπόλοιπες αγορές που θα γίνει διαθέσιμο (οι οποίες μέχρι τώρα, παραμένουν εξίσου άγνωστες) – θα ανακοινωθεί μέσα στους επόμενους μήνες.