F1: Άπιαστος ο Russell με Mercedes στο Grand Prix της Σιγκαπούρης

Ο Russell με τη Mercedes, μετέτρεψε την pole position σε μία άνετη νίκη, χωρίς να απειληθεί ουσιαστικά σε κανένα σημείο του αγώνα. Μόνο κατά τη διάρκεια των πιτ στοπ παραχώρησε προσωρινά την πρωτοπορία που είχε εξασφαλίσει από την πρώτη στροφή.

F1: Άπιαστος ο Russell με Mercedes στο Grand Prix της Σιγκαπούρης
SINGAPORE, SINGAPORE - OCTOBER 05: Race winner George Russell of Great Britain and Mercedes AMG Petronas F1 Team celebrates on the podium during the F1 Grand Prix of Singapore at Marina Bay Street Circuit on October 05, 2025 in Singapore, Singapore. (Photo by Andy Hone/LAT Images)

Ο Βρετανός Τζόρτζ Ράσελ έγραψε ιστορία στη Μαρίνα Μπέι, κατακτώντας μία εντυπωσιακή πρώτη νίκη στο Grand Prix της Σιγκαπούρης. Την ίδια στιγμή, η βρετανική ομάδα της McLaren έγινε η πρώτη που εξασφαλίζει το πρωτάθλημα κατασκευαστών στη Μαρίνα Μπέι, σε μια χρονιά-ορόσημο, καθώς η Σιγκαπούρη γιορτάζει 60 χρόνια ανεξαρτησίας από τότε που έπαψε να είναι βρετανική αποικία.

Ο Ράσελ, με τη Mercedes, μετέτρεψε την pole position σε μία άνετη νίκη, χωρίς να απειληθεί ουσιαστικά σε κανένα σημείο του αγώνα. Μόνο κατά τη διάρκεια των πιτ στοπ παραχώρησε προσωρινά την πρωτοπορία που είχε εξασφαλίσει από την πρώτη στροφή. Αυτή είναι η 5η νίκη του Άγγλου στην καριέρα του, η 2η φετινή, και τον καθιστά 8ο οδηγό που κερδίζει στη Μαρίνα Μπέι, όπου έχουν διεξαχθεί συνολικά 16 Grand Prix. Ήταν επίσης, η 6η νίκη της Mercedes στη Σιγκαπούρη και η 131η συνολικά στην ιστορία της ομάδας.

SINGAPORE, SINGAPORE – OCTOBER 05: Liam Lawson of New Zealand driving the (30) Visa Cash App Racing Bulls VCARB 02 on track during the F1 Grand Prix of Singapore at Marina Bay Street Circuit on October 05, 2025 in Singapore, Singapore. (Photo by Colin McMaster/LAT Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202510050796 // Usage for editorial use only //

Η McLaren, χάρη στην 3η θέση του Λάντο Νόρις και την 4η του Όσκαρ Πιάστρι, συγκέντρωσε 27 βαθμούς και εξασφάλισε τη διατήρηση του τίτλου των κατασκευαστών για 2η συνεχόμενη χρονιά. Πρόκειται για το δέκατο πρωτάθλημα στην ιστορία της. Η τελευταία φορά που η McLaren είχε πετύχει συνεχόμενους τίτλους (τέσσερις συνολικά) ήταν την περίοδο 1988–1991. Πλέον, βρίσκεται μόνη στη δεύτερη θέση αυτής της λίστας, πίσω από τη Ferrari (16 τίτλοι), ενώ η Williams ακολουθεί με 9 τίτλους.

SINGAPORE, SINGAPORE – OCTOBER 05: Race winner George Russell of Great Britain and Mercedes AMG Petronas F1 Team, Second placed Max Verstappen of the Netherlands and Oracle Red Bull Racing, Third placed Lando Norris of Great Britain and McLaren and Tengku Muhammad Taufik, CEO of Petronas celebrate on the podium during the F1 Grand Prix of Singapore at Marina Bay Street Circuit on October 05, 2025 in Singapore, Singapore. (Photo by Glenn Dunbar/LAT Images)

Στην εκκίνηση, οι δύο οδηγοί της McLaren είχαν επαφή μεταξύ τους, γεγονός που προκάλεσε ένταση.

Ο Νόρις, που είχε καλύτερη εκκίνηση, προσπάθησε να χωθεί ανάμεσα, χτυπώντας πρώτα τον Φερστάπεν και έπειτα τον Πιάστρι — ευτυχώς χωρίς να καταστραφεί ο αγώνας κανενός. Ο Μαξ Φερστάπεν, με υπερπροσπάθεια, κατάφερε να κρατήσει πίσω του τη McLaren του Νόρις. Ο Ολλανδός πρωταθλητής εξακολουθεί να μην έχει κερδίσει ποτέ στο Grand Prix Σιγκαπούρης και ήταν η τρίτη φορά που τερμάτισε δεύτερος, ενώ η τέταρτη που ανέβηκε στο βάθρο. Ο αγώνας δεν είχε πολλές μάχες για θέση, καθώς οι οδηγοί προσπαθούσαν να διαχειριστούν τα ελαστικά για να κάνουν μόνο ένα πιτ στοπ, αλλά και να αντιμετωπίσουν την κόπωση λόγω ζέστης και υγρασίας. Οι επιλογές εκκίνησης ήταν η μέση και η μαλακή γόμα. Οι περισσότεροι (14 οδηγοί) επέλεξαν τη μέση, ενώ οι Φερστάπεν, Τσουνόντα, Στρολ, Αλόνσο, Κολαπίντο και Χατζάρ ξεκίνησαν με τη μαλακή (C5). Η χρήση της σκληρής γόμας αποφεύχθηκε στην αρχή, καθώς η πίστα παρέμενε ελαφρώς νωπή μετά τη βροχή που είχε πέσει αργά το απόγευμα. Τρεις οδηγοί —ο Χάμιλτον, ο Γκασλί και ο Χούλκενμπεργκ— πραγματοποίησαν δύο πιτ στοπ. Ο Λιούις Χάμιλτον αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα της Ferrari προς το τέλος, ενώ διεκδικούσε την πέμπτη θέση από τον Αντονέλι. Έκοψε ταχύτητα, τον πέρασε ο Λεκλέρκ, και στον τελευταίο γύρο, προσπαθώντας να κρατηθεί μπροστά από τον Αλόνσο, βγήκε εκτός πίστας. Οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή πέντε δευτερολέπτων, που τον έριξε τελικά στην όγδοη θέση.

Μετά τον τερματισμό του ο Russell είπε τα εξής: «Αισθάνομαι καταπληκτικά, ειδικά μετά από αυτό που συνέβη πριν από μερικά χρόνια. Τότε ήταν μια χαμένη ευκαιρία, αλλά σήμερα πήραμε την εκδίκηση μας με το παραπάνω. Είμαι τόσο ευγνώμων στην ομάδα. Ένας αγώνας διάρκειας μίας ώρας και 45 λεπτών εδώ στη Σιγκαπούρη, με αυτή τη ζέστη και την υγρασία, δεν είναι ποτέ απλός. Χάρη στην εμπειρία μου πλέον, ξέρω πώς να μεγιστοποιώ κάθε κατάσταση. Πριν από μερικά χρόνια ίσως οδηγούσα πιο αγχωμένος, ίσως πίεζα υπερβολικά όταν δεν έπρεπε. Τώρα νιώθω πολύ πιο ήρεμος και σίγουρος.»