Έρχονται 12 νέα βαν από την Stellantis
Ποιο είναι το πλάνο της εταιρίας
Έχοντας ως μπούσουλα το στρατηγικό πρόγραμμα που παρουσίασε το 2022, «Dare Forward 2030», η Stellantis προχώρησε σε ένα νέο εγχείρημα, με ονομασία «Pro One».
Το πρόγραμμα «Pro One» είναι αφιερωμένο στα επαγγελματικά αυτοκίνητα του ομίλου (βαν και pickup) ενώ έχει πέντε βασικούς άξονες, στους οποίους συνίσταται: Το προϊόν καθαυτό, η μηδενική εκπομπή ρύπων, ην εμπειρία πελάτη, η δυνατότητα παροχής πολλών εκδοχών των οχημάτων, που να ικανοποιούν πραγματικά τις ανάγκες του επαγγελματία και η διασυνδεσιμότητα.
#Stellantis #CommercialVehiclesAmbitionDay | #StellantisProOne is born to reinforce our worldwide leadership in #CommercialVehicles. PRO because we are professionals and ONE because our 6 brands converge to ONE force dedicated to ONE priority: CUSTOMERS. pic.twitter.com/w0l5oZJekj
— Stellantis (@Stellantis) October 23, 2023
Εν ολίγοις, ο όμιλος σκοπεύει να εφαρμόσει τα παραπάνω σε 12 οχήματα, επαγγελματικού τύπου, τα οποία θα αφορούν κυρίως τις εταιρίες Peugeot, Citroen, Fiat, Opel, Vauxhall στο Ηνωμένο Βασίλειο αλλά και τη RAM, την αμερικανική εταιρεία παραγωγής pickup και βαν.
#Stellantis unveils a full range of renewed, 100% Connected and #electrified compact, mid-size and large #CommercialVans – 12 vehicles in all – for @Citroen, @FiatProOfficial, @Opel, @Peugeot, @vauxhall as part of the #StellantisProOne strategic offensive. https://t.co/kt9WoNYTgs pic.twitter.com/OePmOSSC62
— Stellantis (@Stellantis) October 23, 2023
Ταυτόχρονα, σύμφωνα με ανακοίνωση του ομίλου, σκοπός του προγράμματος «Pro One» είναι να διπλασιαστούν τα καθαρά κέρδη του τμήματος επαγγελματικών οχημάτων, ως το 2030, συγκριτικά με αυτά του 2021.
Περνώντας στα τεχνικά χαρακτηριστικά, η Stellantis θα επιχειρήσει να εντάξει στην γκάμα της επαγγελματικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου, τα οποία θα έχουν αυτονομία μεταξύ 400 και 500 χιλιόμετρα – ανάλογα με την κατηγορία, στην οποία ανήκουν – ενώ τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του ομίλου, θα διαθέτουν το σύστημα «ePTO» («e-Power Take Off») το οποίο είναι 400 Volt και επιτρέπει την παροχή ενέργειας από τους συσσωρευτές του οχήματος, για τη λειτουργία των επιμέρους συστημάτων του.
Απόρροια του παραπάνω είναι πως απλοποιείται η διαδικασία παραγωγής και πως δεν αυξάνεται το βάρος του.
#Stellantis #CommercialVehiclesAmbitionDay | Join Jean-Philippe Imparato, Head of Commercial Vehicles Business Unit and Xavier Peugeot, Senior VP of Commercial Vehicles Business Unit, to discover #CommercialVehicle strategy and key product unveilings: https://t.co/ncTDva4ay0 pic.twitter.com/hTZ8w0VaG9
— Stellantis (@Stellantis) October 23, 2023