Δυναμική επιστροφή του PEUGEOT 9X8 με βάθρο στο Τέξας! (ΦΩΤΟ)

Ο έκτος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA πραγματοποιήθηκε σε ακραίες καιρικές συνθήκες στην πίστα Circuit of the Americas στο Ώστιν του Τέξας των ΗΠΑ.

Δυναμική επιστροφή του PEUGEOT 9X8 με βάθρο στο Τέξας! (ΦΩΤΟ)

Ο 99ος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA σίγουρα θα μείνει στην ιστορία για τις απαιτητικές συνθήκες που αντιμετώπισαν οι ομάδες καθ’ όλη τη διάρκεια αυτού του εξαντλητικού 6ωρου αγώνα.

Ο αγώνας ξεκίνησε πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας υπό καταρρακτώδη βροχή, η οποία διήρκεσε μία ώρα, ακολουθούμενη από μια περίοδο κόκκινης σημαίας 40 λεπτών. Στη συνέχεια δόθηκε νέα εκκίνηση, εν μέσω μιας δυνατής νεροποντής και σε μια εντελώς πλημμυρισμένη πίστα.

Πίσω από το τιμόνι του PEUGEOT 9X8, με πολύ περιορισμένη ορατότητα, οι Loïc Duval και Jean-Eric Vergne κατάφεραν να ανέβουν στην κατάταξη. Ξεκινώντας από την 11η θέση, ο Loïc ολοκλήρωσε την οδηγική του «θητεία» στην 8η θέση. Εν τω μεταξύ, ο Jean-Eric Vergne, ο οποίος ξεκίνησε 18ος μετά από ποινή που θεωρήθηκε σκληρή, ανέβηκε στη 13η θέση πριν παραδώσει τη σκυτάλη στον Paul Di Resta.

Η βροχή δεν σταμάτησε ποτέ κατά τη διάρκεια των περιόδων των Malthe Jakobsen και Paul Di Resta, οι οποίοι συνέχισαν την εκπληκτική επίδοση του PEUGEOT 9X8 με βρόχινα ελαστικά. Όταν ανέλαβαν οι Mikkel Jensen και Stoffel Vandoorne, και τα δύο Peugeot ήταν ήδη μέσα στο Top 10. Οι τελικοί οδηγοί της ομάδας Peugeot TotalEnergies πραγματοποίησαν εξαιρετικές επιδόσεις σε συνεχώς επικίνδυνες συνθήκες πρόσφυσης, φέρνοντας τα μονοθέσια της Peugeot στην 3η και 4η θέση!

Μετά από μια αξιόλογη εμφάνιση στο Σάο Πάολο στις αρχές Ιουλίου, η ομάδα Peugeot TotalEnergies πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα στους αγώνες αντοχής, επιστρέφοντας στο βάθρο.

Σημείωση:

*Τα stintsθητείες»/διαστήματα) στο WEC

Οι αγώνες με εκατοντάδες χιλιόμετρα την ώρα για 6 ή 10 ή ακόμα περισσότερο για 24 ώρες είναι μια σκληρή δοκιμασία για κάθε οδηγό ώστε να μπορεί να ολοκληρώσει μόνος του τον αγώνα. ‘Ετσι το WEC επιτρέπει στις ομάδες να χωρίσουν τον αγώνα σε «stints» (θητείες/διαστήματα) μεταξύ έως και τριών οδηγών ανά αυτοκίνητο για να αγωνιστούν. Ένα μεμονωμένο «stint» (διάστημα) συνήθως διαρκεί μέχρι το αυτοκίνητο να εξαντλήσει ένα γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου, ή 45 λεπτά έως μία ώρα. Περιληπτικά, κάθε περίοδος μεταξύ των στάσεων των μονοθεσίων για ανεφοδιασμό καυσίμου είναι γνωστή ως stint.

**FCY (Full Course Yellow) στο WEC

Στους αγώνες WEC το FCY σημαίνει Full Course Yellow. Πρόκειται για μια διαδικασία ασφαλείας κατά την οποία ο αγώνας διακόπτεται προσωρινά, απαιτώντας από όλα τα αυτοκίνητα να επιβραδύνουν στα 80 χλμ./ώρα και να διατηρήσουν τις θέσεις τους χωρίς να κάνουν προσπέραση. Eίναι παρόμοιο με το Virtual Safety Car (Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας) στην Formula 1.