“Διασκεδάζοντας” με FIAT GRANDE PANDA HYBRID (ΦΩΤΟ)

Αποτελεί πραγματική απόλαυση το ηλεκτρικό ξεκίνημα του, καθώς κινείτε πολύ ήπια και ομαλά με την ισχύ των 21 kW κάτι που χαρήκαμε κατά την 6ήμερη διαδρομή μας

“Διασκεδάζοντας” με FIAT GRANDE PANDA HYBRID (ΦΩΤΟ)

Το αίσθημα της ελευθερίας που αποτυπώνεται στο νέο Fiat Grande Panda, δίνει την αίσθηση ότι έχεις την ικανότητα να κάνεις ό,τι θέλεις, και να εκφράζεις τον εαυτό σου ελεύθερα. Να γιατί, το νέο Grande Panda, εμφύσησε έναν αέρα οραματισμού και κινητικότητας για το μέλλον της FIAT, το οποίο με την προσθήκη και άλλων νέων μοντέλων θα ενισχύσει σημαντικά την γκάμα της μάρκας!

Το ολόφρεσκο μοντέλο έκανε δυναμική είσοδο στην Β κατηγορία, εκεί που η FIAT,διαχρονικά έχει δώσει τα διαπιστευτήριά τους, υποστηρίζοντας έμπρακτα ανάγκες της καθημερινότητας, οι οποίες βασίζονται στην νέα «έξυπνη» πλατφόρμα κατασκευής της Stellantis, προσδίδοντας ευελιξία και χαμόγελα στον πελάτη που το επέλεξε για τις ανάγκες του!

Το οδηγήσαμε προσφάτως, απολαμβάνοντας τον καλό καιρό οποίος  ανέδειξε στο έπακρο, τον ιδιαίτερο χρωματισμό του, που έβγαζε μάτια! Από την πρώτη στιγμή που είδαμε τη σιλουέτα του, καταλάβαμε ότι είναι PANDA, όχι τόσο από τα  μεγάλα γράμματα που μαρτυρούν την ταυτότητα του, αλλά από τον ολόφρεσκο δυναμισμό που αποπνέουν οι ήπιες γραμμές και οι τόσες πολλές λεπτομέρειες του αμαξώματος οι οποίες  ξεχωρίζουν, καθώς δεν τις συναντάμε σε κανένα άλλο μοντέλο της αγοράς.

Καθώς το χάζευα σε ένα διάσελο, κρατώντας ένα ποτήρι με καφέ, κάπου στις παρυφές Ολύμπου, η ματιά μου έπεσε πάνω στα επιμελημένα γράμματα στο κάτω μέρος των θυρών όπου αναγράφεται η λέξη “Panda” από την μια πλευρά και “FIAT από την άλλη! Στην πίσω κολόνα υπάρχει ένα ξεχωριστό κρυφό γραφικό με το σήμα της μάρκας, ενώ στο πίσω μέρος αναγράφεται η μάρκα “FIAT” αλλά και το “Panda” με ανάγλυφα τρισδιάστατα γράμματα.

Εκείνο που ξεχωρίζει και αναδύθηκε απρόσμενα καθώς έπεφτε το φως της μέρας. δεν ήταν άλλο από το κρυστάλλινο φως των PXL LED τα οποία συνδυάζουν υπέροχα το style με την «τρελή ευκρίνεια» . Βέβαια δεν θα μπορούσα να μην προσέξω τις Ζάντες των 17’’ που έχουν μια σχεδίαση η οποίες κάνουν όλο το αμάξωμα να διαφέρει από οποιοδήποτε άλλο όχημα στην κατηγορία Β.

To εσωτερικό του Fiat Grande Panda

Ικανό να χωρέσει έως και πέντε ενήλικους στην καμπίνα του, το Grande Panda επιτυγχάνει μοναδική χωροταξική εκμετάλλευση. Το διαθέσιμο πλάτος στο ύψος των ώμων είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία, ενώ άφθονοι είναι και οι αποθηκευτικοί χώροι για μικροπράγματα: Μόνο στο ταμπλό υπάρχουν διαθέσιμα συνολικά 13 λίτρα. Όσο για τις αποσκευές μας; Χώρεσαν πολύ άνετα στα 361 λίτρα του Πορτ μπαγκάζ, και μάλιστα όταν τη 2η μέρα των διακοπών μας ρίξαμε τα καθίσματα τότε οι αρετές του Grande Panda εκτοξεύτηκαν στα ύψη καθώς χωρούσαν και οι αποσκευές των «γειτόνων» μας.

Ο διάκοσμος είναι σχεδιασμένος με τέτοια τεχνοτροπία που τονίζονται αρκετές λεπτομέρειες  οι οποίες σκοπό έχουν να φτιάχνουν τη διάθεση, των επιβατών, όπως οι ραφές, και το ταμπλό, και τα χρωματισμένα σημεία που κάνουν τη διαφορά στη νυχτερινή οδήγηση!

Ανάμεσα στις αμέτρητες λεπτομέρειες, προσθέστε και το σχήμα της οθόνης των 10,25” του infotainment  όπως και της κονσόλας, που είναι «όλα τα λεφτά» καθώς και τα δύο παραπέμπουν στη πίστα που βρίσκεται στην οροφή του εργοστασίου του Lingotto, και κατά την παρθενική παρουσίαση του Grande Panda, δημοσιογράφοι οδήγησαν το νέο μοντέλο στα viraz του.

Οδηγώντας το  FIAT GRANDE PANDA HYBRID

Το Grande Panda  της δοκιμής μας, διέθετε το υβριδικό σύστημα κίνησης με 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης ισχύος 100 ίππων και έναν ηλεκτρικό ο οποίος  λειτουργεί υπό τάση 48V τροφοδοτούμενος από μπαταρία των 0,876 kWh.  Ξεκινώ από τον κινητήρα γιατί, είναι όλα τα λεφτά στην κατασκευή του Grande Panda! Ένα τόσο χρηστικό αυτοκίνητο δεν το αποχωρίζεται εύκολα ένας οδηγός, καθώς μέσα από την καθημερινή συμβίωση μαζί του, αντιλαμβάνεται την εργονομία και την λειτουργικότητά του. Το moteur του Grande Panda βρίσκεται ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, μαζί με την μονάδα του inverter και του κεντρικού ελέγχου του αθόρυβου κιβωτίου ταχυτήτων.

Αποτελεί πραγματική απόλαυση το ηλεκτρικό ξεκίνημα του, καθώς κινείτε πολύ ήπια και ομαλά με την ισχύ των 21 kW κάτι που χαρήκαμε κατά την 6ήμερη διαδρομή μας η οποία ξεχώρισε τόσο για την αποδοτικότητα όσο και για την απίστευτη αυτονομία του η οποία μας έφτασε για 700 km. Η μέση κατανάλωση που είδαμε στην μικρή ψηφιακή οθόνη του Grande Panda κυμάνθηκε κοντά στα 5,4lit/100km.

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος του επιτρέπει την κίνηση σε βατούς χωματόδρομους, αρκεί το δικό σας Panda να είναι εφοδιασμένο με τα κατάλληλα ελαστικά! Θα έλεγε κανείς ότι είναι φτιαγμένο ειδικά για τους Ελληνικούς δρόμους καθώς η συνολική αίσθηση που αφήνει στα χέρια του οδηγού είναι πολύ καλή. Το νέο Grande Panda είναι ένα εύκολο οδήγειτο αυτοκίνητο που δεν προβληματίζει τον οδηγό του, καθώς το συνολικό του βάρος κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα, και χάρις τον σφιχτό προσανατολισμό της ανάρτησής του, ανταπεξέρχεται με άνεση στις κακοτεχνίες των δρόμων (για αυτό αναφέρθηκα στα ελαστικά) ασφάλτινων και χωματόδρομων, χωρίς να μεταφέρει οποιοδήποτε κραδασμό στα χέρια του οδηγού!

Χάρις το ελαφρύ τιμόνι του, κινηθήκαμε απροβλημάτιστα στα πολύ στενά δρομάκια του Παραδοσιακού οικισμού στον Βελβεντό Κοζάνης. Στο παρκάρισμα οι πίσω κολώνες κλείνουν λίγο την ορατότητα αλλά χάρις την κάμερα οπισθοπορείας και τους αισθητήρες παρκάραμε μια χαρά!

H βιωσιμότητα σε πρώτο πλάνο

Μας άρεσε πολύ το ύφασμα επένδυσης του ταμπλό, το οποίο ονομάζεται Bamboo fiber Tex@” και περιέχει κατά 33% ίνες από μπαμπού! Για την κατασκευή κάθε Grande Panda χρησιμοποιήθηκαν 140 χάρτινες ανακυκλωμένες συσκευασίες υγρών, συμπεριλαμβάνοντας όχι μόνο το 80% που αποτελείται από χαρτόνι αλλά και το 20% που αποτελείται από μη ανακυκλώσιμο πλαστικό και αλουμίνιο.

Εξοπλισμένο με σύγχρονη τεχνολογία

Ο βασικός εξοπλισμός του Grande Panda περιλαμβάνει ένα πλήρες πακέτο συστημάτων που αναλαμβάνουν την άνεση, την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού. Μεταξύ άλλων υπάρχουν πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control και έξυπνος περιοριστής ταχύτητας, μαζί με ενεργό σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος και διατήρηση στην λωρίδας κίνησης. Κορυφαία είναι η ψηφιακή τεχνολογία του νέου μοντέλου, περιλαμβάνοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων 10”, οθόνη αφής 10,25” για το infotainment με ασύρματη συνδεσιμότητα με το smartphone, τέσσερις θύρες USB-C, καθώς και ειδική θήκη ασύρματης φόρτισης.

Συμπέρασμα

Εδώ και πολύ καιρό οδηγώντας όλα τα νέα μοντέλα της Ελληνικής αγοράς, απογοητεύομαι καθώς μόλις λίγα από αυτά απευθύνονται στις ανάγκες της ελληνικής πραγματικότητας, καθώς τα περισσότερα δεν μπορούν να αποκτηθούν από μια μέση οικογένεια! Το νέο πολυεργαλείο της FIAT που ακούει στο όνομα “Grande” αξίζει κάθε ευρώ που θα δαπανήσετε για την απόκτησή του, καθώς μέσα στα 5μέτρα του μήκους του, εσωκλείει μια αλάνθαστη συνταγή της Fiat η οποία θέλει το αγοραστικό κοινό απόλυτα ευχαριστημένο με την επιλογή του. Μεγάλο ατού η τιμή αγοράς του Grande Panda το οποίο στην Ελλάδα έχει τιμή εκκίνησης τα 20.800€ για την υβριδική έκδοση, ακολουθεί η έκδοση Grande Panda Hybrid «Icon»: Από 21.800 ευρώ (με προωθητική ενέργεια, 22.400 η αρχική) και η Grande Panda Hybrid «La Prima»: Από 23.800 ευρώ (με προωθητική ενέργεια, 24.400 η αρχική).

Οδηγήστε το …Enjoyed!!