BMW: Η εξήγηση του CEO αναφορικά με τις MEK

Ο διευθύνων σύμβουλος της BMW, Oliver Zipse, εξηγεί γιατί η εταιρεία του συνεχίζει να πιστεύει και να επενδύει στους θερμικούς κινητήρες

BMW: Η εξήγηση του CEO αναφορικά με τις MEK

Με την αυτοκίνηση να έχει βάλει πλώρη προς την ηλεκτροκίνηση, όλες οι μεγάλες εταιρείες αποφασίζουν να πάψουν την παραγωγή και κυκλοφορία αυτοκινήτων με ΜΕΚ, μέσα στα επόμενα 10 με 15 χρόνια. Η στάση της BMW παρόλα αυτά, παρουσιάζει ενδιαφέρον.

Αυτή την οπτική εξήγησε ο CEO της βαυαρικής εταιρείας, Oliver Zipse, στο πλαίσιο του Rhine-Main Business Initiative που έλαβε χώρα στην περιοχή της Ρηνανίας, στη Γερμανία.

Τα λεγόμενα του ισχυρού άνδρα της BMW φιλοξενήθηκαν στην εφημερίδα Frankfurter Allgemeine Zeitung, με τον ίδιο να μοιράζει τις σκέψεις του – αλλά και τις σκέψεις της εταιρίας – αναφορικά με τα EV και την τρέχουσα γκάμα, που διαθέτει αρκετά οχήματα με ΜΕΚ.

Ο ίδιος τόνισε πως η BMW, δεν θέλει να ξεγράψει τελείως τον θερμικό κινητήρα ενώ αποφεύγει να θέσει μία σαφή ημερομηνία λήξης για τους ΜΕΚ. Ταυτόχρονα, τόνισε πως είναι λάθος να μειώνουν προϊόντα που είναι ακόμα στην γκάμα τους.

Τέλος, ο Zipse έβαλε στο τραπέζι και το ζήτημα του κόστους των EV – το οποίο παραμένει υψηλότερο, από εκείνο των οχημάτων με θερμικό μοτέρ – γεγονός που αποθαρρύνει την εταιρία, από το να αφαιρέσει εντελώς τα συγκεκριμένα μοντέλα, από τον κατάλογο της.

Παρόλα αυτά, η BMW δεν είναι αρνητική στην εξέλιξη και παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μόνο την φετινή χρονιά, η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο το 15% των πωλήσεων της να αφορά οχήματα με μηδενικούς ρύπους, ενώ ως το 2030, προβλέπει πως 1 στα 2 αυτοκίνητα που θα φεύγουν από τις αντιπροσωπείες της, δεν θα τροφοδοτούνται από ΜΕΚ.