Alfa Romeo 4C η… επιστροφή

Το μοντέλο που παρουσιάστηκε, χωρίστηκε σε 4C Tributo, 4C Corsa και 4C Leggenda.

Alfa Romeo 4C η… επιστροφή

Η μοναδική Alfa Romeo 4C, επιστρέφει

Η Alfa Romeo 4C έκανε την πρώτη της εμφάνιση το 2013, δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία, της πρωτότυπης εκδοχής της.

Και ενώ το σπορ κουπέ μοντέλο – με τον κεντρικά εγκατεστημένο κινητήρα – σταμάτησε την παραγωγή του το 2020, ο Ιταλικός κολοσσός αποφάσισε να κάνει το… comeback.

Συγκεκριμένα, με αφορμή το γεγονός πως το μοντέλο γιορτάζει την επέτειο των δέκα χρόνων, η εταιρία ανακοίνωσε το νέο της project με τίτλο «4C Designer’s Cut».

Το «4C Designer’s Cut», πρόκειται για μία 4C η οποία θα διανθιστεί σχεδιαστικά και που όμως πρόκειται να πλασαριστεί ως… συλλεκτικό μοντέλο. Μάλιστα στα πλαίσια του προγράμματος «Reloaded by Creators» του τμήματος Heritage του Stellantis – όπου και έλαβε μέρος η ανακοίνωση – έγινε γνωστό πως ο Alessandro Maccolini, πρόκειται να αναλάβει επικεφαλής του project.

Το μοντέλο που παρουσιάστηκε, χωρίστηκε σε 4C Tributo, 4C Corsa και 4C Leggenda.

Η 4C Tributo είναι βαμμένη σε κόκκινο χρώμα και αντλεί έμπνευση από την εμβληματική 33 Stradale.

Η 4C Corsa έχει μία γκρι ματ απόχρωση που «ενισχύει το μυώδες σχήμα του αυτοκινήτου», με την συγκεκριμένη έκδοση να συμπληρώνεται από γυαλιστερές μαύρες ζάντες αλουμινίου και κόκκινες δαγκάνες φρένων.

Τέλος, η 4C Leggenda φαίνεται να αποπνέει μια πιο… vintage αύρα, χάρης στο γαλάζιο εξωτερικό χρωματισμό και τις ζάντες αλουμινίου, σε λευκό χρώμα.

Όπως ανακοίνωσε η Alfa Romeo, πρόκειται να κοινοποιήσει τις τρεις αυτές προτάσεις στους θαυμαστές της μάρκας, μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης του τμήματος Heritage, δίνοντας στο κοινό την ευκαιρία να αφήσει τα σχόλια και τις απόψεις του. Η διαδικασία επιλογής καθώς και οι τελικές προδιαγραφές του μοντέλου, αναμένεται να ανακοινωθούν σε μεταγενέστερη ημερομηνία.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του επερχόμενου μοντέλου παραμένουν άγνωστα, με την εταιρία να μην προβαίνει – προς το παρόν – σε κάποια ανακοίνωση ενώ η επίσημη παρουσίαση της, παραμένει άγνωστη έως σήμερα.

Για την ιστορία, η 4C ήταν δομημένη πάνω σε ένα carbon πλαίσιο, παίρνοντας κίνηση από έναν 1.800cc βενζινοκινητήρα – ο οποίος ήταν εγκατεστημένος, στο κέντρο του αμαξώματος – αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 240 ίππων, με την κίνηση να περνάει στους πίσω τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.