Γιατί βλέπουμε τις χειρότερες διαφημίσεις την περίοδο του Black Friday

Όχι άλλο κάρβουνοοοο. Γράφει η Νικολέτα Τσορμπατζόγλου.

Γιατί βλέπουμε τις χειρότερες διαφημίσεις την περίοδο του Black Friday

Έχει λίγα χρόνια που άλλο ένα αμερικάνικο έθιμο ήρθε προς την χώρα μας και κάθε χρόνο… χειροτερεύει.

Ενώ στο εξωτερικό μιλάμε για ευκαιρίες και εκπτώσεις που δεν θα ξαναβρίες και θα κρατήσουν για μια μέρα, στην Ελλάδα, το κάνουμε black weekend, black week ακόμα και black month με εκπτώσεις που δεν συγκινούν και ιδιαίτερα, καθώς σε λίγο καιρό έχουμε την καθιερωμένη περίοδο εκπτώσεων που μπορεί μερικά προϊόντα να τα βρούμε και σε καλύτερες τιμές.

Το χειρότερο που έχω να αντιμετωπίσω σαν καταναλωτής δεν είναι καν η κοροϊδία των τιμών και των εκπτώσεων. Είναι οι απαίσιες διαφημίσεις των μεγάλων και μικρών εταιριών. Σε τηλεοράσεις, ραδιόφωνα, στο youtube, αναδυόμενες στα site. Πραγματικά ποια λαμπρά μυαλά σκέφτονται αυτές τις cringe και αποτυχημένες διαφημίσεις που σου σπάνε τα νεύρα  και θα τις θυμόμαστε μόνο για το πόσο χάλια είναι;

Βραβείο στην τραγικότητα παίρνουν τα καταστήματα με τα ηλεκτρονικά, που αρχίζουν από τις 30 Οκτωβρίου και σε πρήζουν με την κακογουστιά τους. Και το κακό είναι πως όσο περνά ο καιρός τόσο χειροτερεύουν. Φέρνουν πίσω άτομα που είχαν μείνει στο παρελθόν για να εκπληρώσουν ένα κομμάτι νοσταλγίας του κοινού, όμως πλέον δεν έχουν καμία επιρροή, cringe πολύπαιγμένες ατάκες, άγουστα και παλαιικά διαφημιστικά τρικς. Καλύτερα φέρτε τον Ταμπάκη να κάνει διαφήμιση, πιο iconic θα είναι και – πιστέψτε με – λιγότερο cringe από όλα αυτά που βλέπουμε.

Μεγάλες εταιρίες πλζ αφήστε τα νέα παιδιά να κάνουν διαφημίσεις, να φέρουν φρέσκιες ιδέες στο τραπέζι και όχι μπουμερίστικα αστεία, που πιάνουν πάτο.