ΠΑΟΚ: Ολοκληρώθηκε η μετακίνηση του Ραϊχανί από τη Σεβίλλη
Με κάθε επισημότητα παίκτης του ΠΑΟΚ Β.
Ο ΠΑΟΚ ανακοίνωσε την απόκτηση του Άμπντε Ραϊχανί από τη Σεββίλη, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο έως τον Ιούνιο του 2027.
Οι «ασπρόμαυροι» τον απέκτησαν ως ελεύθερο από την αναπτυξιακή ομάδα της Σεβίλλης.
Ο 22χρονος επιθετικός θα είναι κάτοικος Θεσσαλονίκης για τον επόμενο 1.5 χρόνο και αρχικά θα αγωνίζεται στον ΠΑΟΚ Β΄ με προοπτική στο μέλλον να γίνει μέλος της πρώτης ομάδας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΠΑΟΚ:
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την απόκτηση του 21χρονου Μαροκινού (με ισπανικό διαβατήριο) επιθετικού Αμπντέ Ραϊχανί. Έρχεται ως ελεύθερος από την Β’ ομάδα της Σεβίλλης και υπέγραψε συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ έως τον Ιούνιο του 2027. Θα ενσωματωθεί άμεσα στον ΠΑΟΚ Β.
Ο Ραϊχανί μεγάλωσε στην ακαδημία της Ατλέτικο Μαδρίτης, με την οποία κατέγραψε 29 συμμετοχές και έξι γκολ στην Primera Federation Β’. Συνέχισε τη σεζόν 2025-26 στην Sevilla Atletico. Eίναι δε, διεθνής με την Κ23 του Μαρόκου.
Καλώς ήρθες, Αμπντέ!