Grand Prix Las Vegas- Pirelli: «Θα είναι μια σημαντική τεχνική πρόκληση τόσο για τις ομάδες όσο και για εμάς»

Οι προκλήσεις που αναμένεται να αντιμετωπίσουν οι οδηγοί και οι ομάδες

Grand Prix Las Vegas- Pirelli: «Θα είναι μια σημαντική τεχνική πρόκληση τόσο για τις ομάδες όσο και για εμάς»

Το Las Vegas ετοιμάζεται να φορέσει τα «γιορτινά» του εν όψει του επερχόμενου grand prix. Παρόλα αυτά, υπάρχουν αρκετές ανησυχίες, από πλευράς οδηγών, ομάδων και διοργανωτών. 

Το πρόβλημα αναφορικά με το jet lag θα είναι μεγαλύτερο, εξαιτίας της απόστασης από την Ευρώπη ενώ θα πρέπει να βρίσκονται σε ετοιμότητα, καθώς στις 22:00 μ.μ. τοπική ώρα, θα πραγματοποιηθούν οι κατατακτήριες δοκιμές και στις 00:00 μ.μ., ο αγώνας.

Δεδομένου της ώρας, οι θερμοκρασίες αναμένεται να είναι πολύ χαμηλές (γύρω στους 10 βαθμούς, σύμφωνα με όλα όσα φημολογούνται προς ώρας) γεγονός που προκαλεί ανησυχία καθώς το να φέρουν τα ελαστικά στην κατάλληλη θερμοκρασία, θα αποτελεί ένα – ακόμη μεγαλύτερο – πρόβλημα, για τις ομάδες του grid.

Ο επικεφαλής της Pirelli Motorsport, Mario Isola, μίλησε επί του θέματος αναφέροντας χαρακτηριστικά:

«Θα είναι μια σημαντική τεχνική πρόκληση τόσο για τις ομάδες όσο και για εμάς, καθώς προχωράμε σε αυτόν τον αγώνα χωρίς πραγματικές ενδείξεις εκτός από την προσομοίωση. Κανείς δεν έχει οδηγήσει ποτέ πριν την πίστα του Las Vegas Strip, μήκους 6,12 χιλιομέτρων, η οποία είναι δεύτερη μετά το Spa ως προς το συνολικό μήκος, που χαρακτηρίζεται από 3 ευθείες και 17 στροφές».

«Η επιφάνεια θα είναι ένα μείγμα από τη συνηθισμένη άσφαλτο του δρόμου, ειδικά στο “The Strip”, καθώς και σε άλλα μέρη που έχουν ασφαλτοστρωθεί πλήρως για την περίσταση, προσθέτοντας ένα άλλο άγνωστο στοιχείο».

«Δεν θα υπάρχουν αγώνες υποστήριξης και η πίστα θα ανοίξει ξανά στην κανονική κυκλοφορία για μεγάλα κομμάτια της ημέρας, πράγμα που σημαίνει ότι η επιφάνεια δεν θα γεμίσει γόμα ως συνήθως και δεν θα προσφέρει βελτιωμένη πρόσφυση. Γι΄αυτόν τον λόγο, επιλέξαμε τις πιο μαλακές γόμες, για αυτό το Σαββατοκύριακο (C3, C4 και C5), που θα προσφέρουν καλό κράτημα».

«Οι ελάχιστες πιέσεις των ελαστικών θα πρέπει να είναι 27 psi μπροστά και 24,5 psi πίσω, λόγω των αναμενόμενων χαμηλών θερμοκρασιών καθώς και της διάταξης της πίστας. Έτσι, όταν το αυτοκίνητο κινείται, η πίεση των ελαστικών θα αυξηθεί πολύ λιγότερο από ό,τι σε άλλες πίστες, λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών».

Για την ιστορία, το πιο κρύο Grand Prix στην ιστορία ήταν εκείνο του Καναδά, το 1978, με το θερμόμετρο να δείχνει 5 βαθμούς Κελσίου.