Formula 1: Ξεκίνησε η “silly season”

Κάθε καλοκαίρι, η λεγόμενη “Silly season” της Formula 1 ξεκινάει, με τις μεταγραφικές φήμες να... οργιάζουν.

Formula 1: Ξεκίνησε η “silly season”
Εικόνα: Pixabay

Η “Silly season” στην Formula 1, ξεκίνησε και επίσημα

Κάθε καλοκαίρι, η λεγόμενη “Silly season” της Formula 1 ξεκινάει, με τις μεταγραφικές φήμες να… οργιάζουν.

Διανύοντας λοιπόν την ίδια περίοδο και φέτος, δεν θα μπορούσαν παρά να μην λείπουν οι φήμες για τα μεγάλα ονόματα του σπορ και τους πιθανούς προορισμούς τους, όχι μόνο για την επερχόμενη σεζόν αλλά και μετέπειτα από αυτή.

Κάνοντας μία… επανάληψη σε όλα όσα προηγήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες, οι μεταγραφικές φήμες θέλουν τον Λάντο Νόρρις να δέχεται πρόταση συνεργασίας από την RedBull Racing, προκειμένου να αντικαταστήσει τον ομόσταυλο του Μαξ Φερστάπεν, Σέρτζιο Πέρεζ.

Ο Μεξικανός οδηγός δείχνει να μην διανύει την καλύτερη περίοδο, στην Αυστριακή ομάδα, με τον Χέλμουλτ Μάρκο και τον Κρίστιαν Χόρνερ, να πετάνε… σπόντες σε αρκετές συνεντεύξεις τύπου, αναφορικά με τις επιδόσεις του.

Μπορεί η μετακίνηση του Ντανιέλ Ρικιάρντο, στην Scuderia AlphaTauri, να καθησύχασε για λίγο τον Σέρτζιο Πέρεζ όμως τα κολακευτικά λόγια του Χέλμουτ Μάρκο, προς τον νεαρό Βρετανό οδηγό της McLaren, σε συνδυασμό με την συνάντηση που είχε με τον ατζέντη του, στην πίστα του Silverstone, ίσως και να άναψαν νέες… φωτιές, στον Σέρτζιο Πέρεζ.

Και μπορεί ο Ζακ Μπράουν να τονίζει σε κάθε του συνέντευξη, πως ο Λάντο Νόρρις, είναι το αστέρι της ομάδας και πως το μέλλον του, είναι στην McLaren όμως δύσκολα αγνοεί κανείς μία πρόταση συνεργασίας, από την ισχυρότερη ομάδα του grid, μέχρι αυτή την στιγμή. Στην ζυγαριά βέβαια μπαίνει και ο Μαξ Φερστάπεν, με τον οποίο ο Λάντο Νόρρις έχει άριστες σχέσεις.

Συνεχίζοντας με την επανάληψη των τελευταίων ημερών, περνάμε στον Σαρλς Λεκλέρκ.

Ο Μονεγάσκος οδηγός της Scuderia Ferrari, φαίνεται πως προσελκύει τα βλέμματα τόσο της RedBull, όσο και της Mercedes. Μάλιστα σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες, αποτελεί την πρώτη επιλογή για την RedBull Racing ενώ ως “Plan B”, θεωρείται ο Λάντο Νόρρις.

Ο Σαρλς Λεκλέρκ έχει δηλώσει άπειρες φορές την αγάπη του για την ομάδα από το Μαρανέλλο καθώς και το όνειρο του, να στεφθεί πρωταθλητής φορώντας τα κόκκινα όμως τα τελευταία χρόνια, μόνο καλά δεν πηγαίνουν τα πράγματα, τόσο εντός όσο και εκτός πίστας.

Από την άλλη μεριά, ας υποθέσουμε ότι ο Σαρλς Λεκλέρκ αποδέχεται όντως την πρόταση συνεργασίας, με την RedBull. Τι θα γίνει τότε, με τον Μαξ Φερστάπεν;

Η σχέση του με τον Ολλανδό, δεν είναι και η καλύτερη – εντός πίστας τουλάχιστον – με την κόντρα τους να κρατά από τα… καρτ.

Ποιος λάτρης του αθλήματος άλλωστε θα ξεχάσει την ατάκα του τότε μικρού Λεκλέρκ, ο οποίος αναφερόμενος σε ένα μία επαφή που είχε με τον – εξίσου – τότε μικρό Φερστάπεν, είπε: “Nothing, just a race insident”.

Για ποιον χτυπά η καμπάνα όμως, αν όντως ο Λεκλέρκ, μετακινηθεί στην Mercedes;

Ο Τζορτζ Ράσελ δείχνει να έχει βρει για τα καλά τα πατήματα του στην Γερμανική ομάδα, παρά τα σκαμπανεβάσατα που έχει το φετινό μονοθέσιο. Και μέσα σε όλα αυτά, το σίριαλ σχετικά με το συμβόλαιο του Λούις Χάμιλτον συνεχίζεται.

Αν και ήταν κοντά στο να επιτευχθεί συμφωνία, νέα σύννεφα φαίνεται να μπαίνουν στο κάδρο, με τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να μην συμφωνεί με την διάρκεια του συμβολαίου, που του προσφέρεται.

Κάπου εδώ, μπαίνει στο παιχνίδι και ο Αλεξάντερ Άλμπον, ο οποίος αν και έχει τραβήξει τα βλέμματα έπειτα από τις τρομερές επιδόσεις του με την Williams, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως έχει υπογράψει επέκταση συμβολαίου, με την Βρετανική ομάδα.

Και η Ferrari;

Η Ιταλική ομάδα πέρα από το γεγονός πως κινδυνεύει να χάσει τον πρώτο της οδηγό, όλα δείχνουν πως ετοιμάζεται να χάσει και τον δεύτερο.

Ο Κάρλος Σάινθ έχει συμβόλαιο έως το 2024 όμως η σχέση του με την ομάδα κάθε άλλο από αρμονική είναι, με τον Ισπανό να έρχεται συχνά σε αντιπαράθεση.

Οι τελευταίες φήμες μάλιστα, θέλουν τον Σάινθ να μην επεκτείνει το συμβόλαιο του και να γλυκοκοιτάζει μία μετακίνηση του, στην νεοφερμένη Audi.

Παρόλα αυτά, η Γερμανική ομάδα αναμένεται να εισέλθει στο grid το 2026, γεγονός που του αφήνει έναν χρόνο κενό.

Γι’ αυτόν τον λόγο, η Ferrari φαίνεται πως έχει στραφεί στον περιζήτητο Λάντο Νόρρις και πως μάλιστα, έχει υπογράψει μαζί του συμβόλαιο, για το 2025.

Όπως προανέφερα, η “Silly season” στην Formula 1, έχει ξεκινήσει με κάθε επισημότητα.