F1 – Σόλβιν: «Πρόβλημα με την ψύξη του μονοθεσίου στο Ουγγρικό grand prix»

Ο Σβόλβιν αποκάλυψε πως το μονοθέσιο του Λιούις Χάμιλτον, είχε πρόβλημα με την ψύξη, στο Ουγγρικό grand prix

Ο Σβόλβιν αποκάλυψε πως το μονοθέσιο του Λιούις Χάμιλτον, είχε πρόβλημα με την ψύξη, στο Ουγγρικό grand prix

Αν και πήρε την pole position στο Ουγγρικό grand prix, ο Λιούις Χάμιλτον δεν κατάφερε να την μετατρέψει σε νίκη αλλά ούτε και να βρεθεί στο βάθρο, τερματίζοντας εν τέλη στην θέση.

Μάλιστα ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, κατά την διάρκεια του αγώνα, ρώτησε τον μηχανικό του αν του “κόβουν” ταχύτητα από το μονοθέσιο του, μέσω κάποιας ρύθμισης, σε συγκεκριμένα κομμάτια της πίστας.

Ο διευθυντής μηχανολογίας της Mercedes, Άντριου Σόλβιν, προχώρησε σε δηλώσεις αναφορικά με το θέμα:

«Είχαμε ένα πρόβλημα όπου ο τρόπος που προβλεπόταν η ψύξη είχε ως αποτέλεσμα να υποψυχθούμε, οπότε διερευνούμε γιατί αυτό δεν ήταν αναμενόμενο. Η συνέπεια ήταν ότι έπρεπε να ζητήσουμε από τους οδηγούς να κάνουν lift-and-coast».

«Αυτό βοηθά στην ψύξη της μονάδας ισχύος, αλλά κοστίζει σε χρόνο σε κάθε γύρο. Αυτό σήμαινε επίσης ότι κανένας από τους δύο οδηγούς δεν μπορούσε να επιτεθεί πραγματικά στα μονοθέσια μπροστά του. Αργότερα στον αγώνα, μπήκαμε σε καθαρότερο αέρα, οπότε τα πράγματα ήταν σε καλύτερο παράθυρο όσον αφορά τις θερμοκρασίες. Μπορέσαμε να τους αφήσουμε να επιτεθούν στα προπορευόμενα μονοθέσια και μπορέσαμε να δείξουμε καλύτερο ρυθμό».

Αναφορικά με τον ομόσταυλο του Λιούις Χάμιλτον, Τζορτζ Ράσελ, ο Σόλβιν δήλωσε:

«Η φθορά των ελαστικών ήταν ικανοποιητική. Το τέλος των stint μας φαινόταν καλύτερο από τα πρώτα τμήματα των stint. Μπορούσατε να δείτε αυτή την πορεία και την αξιοπρεπή απόδοση, ιδιαίτερα για τον Τζορτζ, στο τέλος του πρώτου stint, όπου πήγαινε πολύ καλά».

«Οι προσομοιώσεις μας δεν τον είχαν πραγματικά σε θέση να μπει στους βαθμούς. Είναι μια πολύ δύσκολη πίστα για να προσπεράσεις, οπότε στην πραγματικότητα ξεπέρασε τις προσδοκίες όλων των μοντέλων και των προσομοιώσεών μας. Ήταν πολύ ωραία τα προσπεράσματα που έκανε και έπρεπε να τα εξισορροπήσει με τη διαχείριση των θερμοκρασιών του κινητήρα».

«Προφανώς, θα ήταν πολύ πιο χαρούμενος αν ξεκινούσε πιο ψηλά και τερμάτιζε πιο ψηλά. Έτσι θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε αυτό την επόμενη φορά».