F1-RedBull Racing: Με το βλέμμα στο 2024
Με το βλέμμα στραμμένο στο 2024, φαίνεται πως είναι η RedBull Racing
Με το βλέμμα στραμμένο στο 2024, φαίνεται πως είναι η RedBull Racing
Η RedBull Racing έχει το ισχυρότερο μονοθέσιο στο grid,την δεδομένη στιγμή και σε συνδυασμό με τις αναβαθμίσεις που έφερε στον τελευταίο αγώνα, την κάνουν ουσιαστικά… ανίκητη.
Μάλιστα στο Ουγγρικό grand prix, κατάφερε να σπάσει το στοιχειωμένο ρεκόρ της McLaren – το οποίο η Βρετανική ομάδα, κατείχε από το μακρινό 1988 – κατακτώντας 12 συνεχόμενες νίκες.
HISTORY MAKERS! 🤯 12 consecutive @F1 wins 🏆 #GivesYouWings pic.twitter.com/2a7t7livbg
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) July 23, 2023
Ο Team Principal της RedBull, Κρίστιαν Χόρνερ, προέβη σε δηλώσεις αναφορικά με τις αναβαθμίσεις που έφερε η ομάδα του, για την RB19 καθώς και για τα σχέδια τους, αναφορικά με τον σχεδιασμό της RB20:
«Έκαναν αυτό που υπόσχονταν στη θεωρία. Από αυτή τη σκοπιά, τα πήγαμε καλά».
«Πλέον, με το μειονέκτημα που έχουμε, θα πρέπει να εστιάσουμε εντελώς στο μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς, επειδή έχουμε σημαντικά λιγότερες ώρες στην αεροσήραγγα σε σχέση με τους αντιπάλους μας και θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα επιλεκτικοί στο πώς θα τις χρησιμοποιήσουμε».
Εξαιτίας των Περιορισμών Αεροδυναμικών Δοκιμών (ATR) που εισήγαγε από το 2022 η Formula 1, όσο πιο μπροστά τερματίζει μια ομάδα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών μίας σεζόν, τόσο λιγότερο χρόνο για δοκιμές στην αεροσήραγγα, θα έχει την επόμενη.
Ως πρωτοπόρος του φετινού πρωταθλήματος, η RedBull Racing έχει μόλις το 70% του χρόνου βάσης, για τέτοιου είδους δοκιμές. Αντίστοιχα, η Mercedes που είναι 2η έχει το 75% του χρόνου, η Aston Martin το 80% και η Ferrari, το 85% αντίστοιχα.
TEAM STANDINGS: @redbullracing in a class of their own #HungarianGP #F1 pic.twitter.com/owAiw1wpn4
— Formula 1 (@F1) July 23, 2023
Αναφορικά με τον παραπάνω κανονισμό λοιπόν, ο Χόρνερ σχολίασε:
«Έχουμε την ποινή από το cost cap μέχρι φέτος τον Οκτώβριο, έτσι αναφορικά με το πόσα τρεξίματα μπορούμε να κάνουμε ανά εβδομάδα, υστερούμε σημαντικά σε σχέση με τη 2η και 3η θέση».
«Υστερούμε συγκλονιστικά σε σχέση με πιο πίσω ομάδες, από την 4η θέση και πίσω. Εάν συγκρίνουμε τον χρόνο που έχει η McLaren στην αεροσήραγγα σε σχέση με τον δικό μας, τότε πρόκειται για τεράστια διαφορά».
«Φυσικά, λοιπόν, θα πρέπει να φανούμε πολύ επιλεκτικοί στα τρεξίματα που θα κάνουμε. Και γι’ αυτό η ομάδα μηχανικών πίσω στο Milton Keynes κάνει εκπληκτική δουλειά υπό την έννοια πως εξελίσσουν το μονοθέσιο αποτελεσματικά και αποδοτικά».
Ο Κρίστιαν Χόρνερ σχολίασε επιπρόσθετα πως με την προσοχή της ομάδας να γυρίζει στο 2024, οποιεσδήποτε αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο θα αφορούν μόνο συγκεκριμένες πίστες με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως πιθανώς το Spa και η Monza, χαράξεις με ιδιαίτερη έμφαση στο low drag.
«Θα έχουμε μερικές αλλαγές που θα σχετίζονται με κάποιες πίστες, αλλά τίποτα που να μην έχει ήδη γίνει και δεσμευτεί από το τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης».