F1: Νίκη με «σπασμένα φρένα» για Φερστάπεν

Κυριολεκτικά και μεταφορικά

F1: Νίκη με «σπασμένα φρένα» για Φερστάπεν

Τι και αν ξεκίνησε έκτος, αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα και δεν είχε τον ίδιο καταιγιστικό ρυθμό που συνηθίζει να έχει η RedBull, την φετινή σεζόν; Ο Μαξ Φερστάπεν κατάφερε να πάρει την 15η νίκη του, για φέτος και την 50η νίκη της καριέρας του, στην Formula 1. 

Ο Λάντο Νόρρις ο οποίος πάλεψε για την νίκη, κατέκτησε εν τέλη να κατακτήσει την 2η θέση, φέρνοντας σημαντικούς βαθμούς στην ομάδα της McLaren, η οποία έχει μπει για τα καλά στην μάχη, για την κατάκτηση της 2ης θέσης, στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Την ίδια τύχη δεν είχε ο ομόσταλος του, Όσκαρ Πιάστρι, ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει καθώς το μονοθέσιο του αποκόμισε σημαντική ζημιά, έπειτα από την σύγκρουση που είχε στην αρχή του αγώνα, με τον Εστεμπάν Οκόν.

Φυσικά και ο Εστεμπάν Οκόν είχε την ίδια κατάληξη, έπειτα από ζημιά που υπέστη τα sidepodτου μονοθεσίου του.

Ανάμεικτο αγώνα είχε και η Aston Martin καθώς ενώ ξεκίνησε με πολλές δυσκολίες το τριήμερο, ο Λάνσε Στρολ που ξεκίνησε από το pit lane, τερμάτισε στην θέση, σε αντίθεση με τον Φερνάντο Αλόνσο που εγκατέλειψε λίγο πριν το τέλος του αγώνα, με πρόβλημα στο πάτωμα του μονοθεσίου του.

Αυτό που τράβηξε τα βλέμματα όλων βέβαια και που προκάλεσε τις περισσότερες ανακατατάξεις, ήταν η ποινή που δέχτηκαν οι Σαρλς Λεκλέρκ και Λιούις Χάμιλτον, η οποία τους έθεσε εκτός αγώνα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το άρθρο 3.5.9 (e) των τεχνικών κανονισμών, η σανίδα του πατώματος των μονοθεσίων καθορίζεται ως υποχρεωτική και δεν μπορεί να μετρηθεί κάτω από 9 mm.

Στην W14 του Βρετανού και την SF23 του Μονεγάσκου παρόλα αυτά, υπερέβησαν το όριο – σύμφωνα με έρευνες που έγιναν, μετά την λήξη του αγώνα – με αποτέλεσμα να δεχτούν την πιο βαριά ποινή που θα μπορούσαν.

Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός πως έπειτα από το παραπάνω περιστατικό, ο Λόγκαν Σάρτζαντ κατάφερε να «σπάσει το ρόδι» και να καρπωθεί τους πρώτους του βαθμούς, στην Formula 1.