Ασυγκίνητος ο Χάμιλτον
Ασυγκίνητος φαίνεται να μένει ο Χάμιλτον, παρά την κριτική που δέχτηκε για την άποψη του, σχετικά με την εξέλιξη των μονοθεσίων.
Ασυγκίνητος φαίνεται να μένει ο Χάμιλτον, παρά την κριτική που δέχτηκε για την άποψη του, σχετικά με την εξέλιξη των μονοθεσίων.
Όταν κάποιος μιλάει για Formula 1, αναμφίβολα, στο μυαλό του έρχεται ο Λούις Χάμιλτον.
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, βρίσκεται στο στόχαστρο πολλών συζητήσεων που αφορούν το σπορ και πόσο μάλλον το τελευταίο διάστημα, που διαπραγματεύεται το συμβόλαιο του με την Mercedes.
Αυτή την φορά παρόλα αυτά, ο Βρετανός βρέθηκε στο στόχαστρο όχι για την ανανέωση του συμβολαίου του αλλά για την πρόταση που έκανε, στο πλαίσιο του grand prix της Αυστρίας, σχετικά με τον περιορισμό εξέλιξης των μονοθεσίων.
Lewis Hamilton believes Mercedes need “serious conversations” about the development direction of their car after seeing McLaren’s pace at the British Grand Prix. 🏁 pic.twitter.com/0K0Ww9Blb4
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) July 10, 2023
Αν και η πρόταση του δεν δείχνει να είναι ρεαλιστική, ούτε φαίνεται να υπολογίζεται από τους υπευθύνους, η κριτική στο πρόσωπο του ήταν μεγάλη.
Τόσο ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Μαξ Φερστάπεν όσο και ο πρώην οδηγός της Formula 1, Χουάν Πάμπλο Μοντόγια, διαφώνησαν κάθετα με την ιδέα του Βρετανού πιλότου.
Ο Χάμιλτον σε συνέντευξη του στο Channel 4, απάντησε όταν ρωτήθηκε για την κριτική που δέχτηκε: «Έχω δει όλα όσα έχουν δημιουργήσει οι δηλώσεις μου. Και ο κόσμος λέει “όταν ήσουν μπροστά εσύ δεν τα έλεγες αυτά”. Η αλήθεια είναι πως πάντα μιλούσαμε για κάτι τέτοιο, είχαμε αρκετές συζητήσεις σχετικά με την εξέλιξη ακόμα και στην περίοδο κυριαρχίας μας. Θυμάμαι πως είχαμε πολλές και ωραίες μάχες με τη Ferrari και θυμάμαι πως κάποιες φορές είχαμε πολύ μεγάλο πλεονέκτημα και για εμένα αυτό δεν ήταν τόσο ωραίο. Φυσικά και ήθελα να βρίσκομαι στην κορυφή και να μάχομαι για νίκες, αλλά το να έχεις μισό δευτερόλεπτο διαφορά από τους υπόλοιπους δεν είναι και το καλύτερο πράγμα. Θες κλειστές μάχες, αυτό είναι το πνεύμα των αγώνων. Άλλαξαν τους κανόνες, εφάρμοσαν το budget cap και όλα αυτά θα έφερναν κοντά όλες τις ομάδες. Αυτό δεν έχει επιτευχθεί πιστεύω. Αν συνεχίσουμε με τα πράγματα ως έχουν, η Ferrari θα είναι η επόμενη που θα έχει 7 χρόνια κυριαρχίας ή θα είναι η McLaren ή πάλι η Mercedes. Αυτό δεν πιστεύω πως είναι απαραίτητα καλό για τους οπαδούς. Αυτό που λέω είναι πως δεν χρειάζεται να έχουμε κυριαρχία από μία ομάδα για πολλά συνεχόμενα χρόνια. Πρέπει να είναι δύσκολη η Formula 1 για όλους μας και αυτό θα είναι πιο συναρπαστικό για τον κόσμο που μας βλέπει. Δεν πιστεύω πως κάποιος θέλει να ζήσει και πάλι την περίοδο κυριαρχίας που είχα εγώ, ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο Σεμπάστιαν Φέτελ και τώρα έχει και ο Μαξ».
What were the key moments from the British Grand Prix? 🔍@MBrundleF1 gives his thoughts on a thrilling weekend at Silverstone 👇
— Sky Sports F1 (@SkySportsF1) July 12, 2023
Θυμίζουμε πως η επόμενη μεγάλη αλλαγή, στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αναμένεται να πραγματοποιηθεί το 2026.